ciorba

by relativitate

“eu is destul de deschis la tot felul de discutii si cunoastere de oameni noi. imi place cand ei is sinceri. am stat de cateva ori la vorba cu un tip care are schizofrenie si undeva am devenit poate chiar prieteni. eu nustiu ce sa zic de mine, ca is un caz pierdut. dar de tine ziceam ca esti bravo si puternica ca nu ceri mila si compatimire de la altii, ba din contra arati putere iar asta ma bucura nespus de mult si tot astea sunt calitatile unui om puternic. si poate mai e vorba si de alt ceva, de social, cum se incadreaza oamenii in societate, pai aici ce pot sa zic cam deapula se incadreaza oamenii in societate si aici, iar, stiu foarte bine ce inseamna, si asta mai ales ca am fost chiar eu cumva victima la toate porcariile socitatii moldave,dar pizda manesii, nu vreau sa plec de aici pt ca simt ca pot schimba ceva. vad unde va ajunge simtul meu in continuare, poate nu va ajunge nicaieri, poate am sa mor la vreun colt de strada si cativa trecatori vor scuipa in mine pt ca vor credea ca is bat, si cum poate un om cu barba sa fie intreg la minte si sa nu fie bat? precis e vrun alcoolic si retardat dar nici asta nu ma supara pt ca am 3 prieteni care stiu ca imi vor fi alaturi, ma voi teme cand nu ii voi mai avea aproape si zic asta pt ca stiu cu m e sa pierzi omul in care esti ancorat cu intreg sufletul tau. si intr’o buna zi sa te trezesti singur, si na, mi-e teama de singuratate dar imi place sa fiu singur, dar tot mie frica de ea. uite acum am pierdut firul la ce vroiam sa zic. sper sa aiba vreun sens, macar mic tot ce am scris aici. si trebuie sa imi cer iertare pt limbajul vulgar pe care il aplic in comunicare cu o domnisoara . iarta’ma.”