sms 3

by relativitate

eu am 20, așă că mie în mod natural mi-e dor de toți.

eu am 20, așă că eu dau ochii peste cap cînd mama-mi spune că eu într-o zi o să-mi găsesc iubirea adevărată și o să fie mai comforting ca niciodată.

mama, tu nică nu știi despre generația mea. eu singură încă nică nu știu despre ea.

eu dorm cu geamul deschis, dar mă trezesc transpirată. e tare greu să suferi de/pe căldură.

fratelui meu îi e rușine să recunoască că-i place fata blondă de la grădiniță, și se comportă ca toți băieții – are atitudine degradantă și dă nonșalant din umăr cînd o vede. mic, cu ochii negri – copia tatălui. меня это бесит! nu-s de acord, dar îl iubesc, așa cum numai surorile mai mari pot iubi. tac și aștept să învețe singur din propria хуинеа. eu de multe ori multe chestii nu le-am înțeles corect numai pentru că am fost oprită din a greși.

aș vrea ca acest gînd să ajungă undeva, sau să scuip la urmă o concluzie. dar eu zilele lunile ăstea pot ține în mîni un săpun ud mai bine decît un discurs.

eu încă continui să le scriu străinilor de pe internet chestii care probabil ar trebuie să le păstrez doar pentru mine, încă sper că eu o să cîștig bătălia asta veșnică în care toți se luptă pentru cine cu cine vrea să se ducă acasă,

iar asta nu e prima (și nici ultima) dată cînd eu mă rad pe picioare pentru un băiat.

we are all in our own personal coma.

cînd eram și mai малая, existau niște inele дешевые cumpărate, bănuiesc eu, de la piața centrală, care își schimbau culoare conform dispoziției celui care le poartă. țineți minte?

al meu stă negru.

