jurnal de vara

by relativitate

17 iunie, am mers desculţă prin ploaie spre casă călcînd prin toate băltoacele. m-am aşezat pe o bancă din faţa unui bloc şi am plîns isteric 10 minute. un bătrîn care trecea pe alături s-a speriat şi m-a întrebat dacă mă poate ajuta cu ceva.

22 iunie, am găsit o poartă pe care scria:

“nu parcaţi

aici locueşte un magar”

26 iunie, ne-am dus a şi am mîncat multă mîncare chinezească într-un restaurant în care un domn corpolent de la masa de alături ne făcea din ochi şi ne întreba dacă putem face schimb de numere de telefoane.

tot în ziua aceea am stat jumătate de oră pe podul de la circ unde toţi şoferii burlaci, divorţaţi şi cei mai disperaţi au claxonat fericiţi.

1 iulie, mama m-a anunţat că mă ucide dacă mă tatuez.

28 iulie, frate-meo a spus că nu ştie ce s-ar face fără mine.

29 iulie, frate-meo mi-a spus că nu am nici o valoare şi de abia aşteptă să plec de acasă şi să-i eliberez dulapul.

5 august, am stat în afara zonei de confort şi am băut numai compot.

12 august, catea-mi spune să-mi scot capul pe geam şi să-mi pun o dorinţă pentru că e ploaie de meteoriţi.

scot capul pe geam ca să-mi aduc aminte că stau la etajul întîi. am privit cuminte o oră întreagă frunze de copaci.

14 august, am privit doua sezoane dintr-un serial.

15 august, am privit alte doua sezoane din acelaşi serial. profesoara de germana îngrijorată mă întreabă dacă mă simt bine în timp ce se uită la cearcănii de sub ochi.

mi-am cumpărat pantofi pe tocuri.

16 august, şi pentru că eu nu pot purta pantofi pe tocuri, am decis să-i port prin casă, ca să mă învăţ. acum eu curăţ cartofi, privesc seriale şi şterg praful pe tocuri. even when i’m suicidal i still stay classy.

